قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

کشنده‌ترین حیوانات جهان

World's Deadliest Animals
کشنده‌ترین موجودات جهان نام یک مستند علمی است که توسط مؤسسه نشنال جئوگرافیک تهیه شده است. در این مستند چند قسمتی شما با مهلک ‌ترین موجودات جهان در قاره‌های مختلف آشنا خواهید شد. بخشهایی از جهان که در این مجموعه خواهید دید:


جنگلهای آمازون
طبیعت وحشی افریقا
استرالیا
آسیا
آسیا پاسیفیک
کشور کاستاریکا
یکی از این مناطق منطقه آسیایی اقیانوس آرام یعنی مساحت بین شمال استرالیا و آسیای جنوب شرقی است. ناحیه ای که هفت بار از اروپا بزرگتر است، دارای اکوسیستم بی مانندی از جانوران مهلک خشکزی و آبزیست که نمونه آنرا در کمتر جایی از زمین می توان دید. این منطقه (آسیا پاسفیک) که از یک سو به آسیای جنوب شرقی و از سوی دیگر به شمال استرالیا متصل است، دارای جزایر متعدد آتشفشانی، جنگلها و کشتزارها و آبهای گرمسیریست و در میان این پوشش منحصر به فرد 12 نوع جانور کشنده زندگی می کند که موضوع این مستند دیدنیست. این جانوران شامل مار کبری، مارماهی، مارمولکی عظیم الجثه به نام اژدهای کومودو ، ببر سوماترایی و ... است.
اگر تصور نمی‌کنید در این جهان عنکبوتهایی هستند که به شکار موش می‌پردازند، اگرمی پندارید یک قورباغه کوچک هرگز نمی تواند یک مار عظیم الجثه را هلاک کند، اگر مایلید بزرگترین مار جهان به طول بیش از 10 متر و وزن بیش از 140 کیلو‌گرم را که با هزاران ماهیچه قدرتمند طعمه‌ای به بزرگی یک آهو را خفه کرده و می‌بلعد را ببینید، اگر میخواهید با موجودات کشنده در اعماق 300 متری اقیانوسها آشنا شوید، اگرفکر می‌کنید میمونهای بامزه‌ای که به دزدی از خانه ها می‌روند و انسانها را گاز میگیرند کاملاً بی خطرند و مرضی را منتقل نمی‌کنند، اگر مایلید بزرگترین گونه گربه سانان یعنی ببر سیبری را در منطقه‌ای با چهل درجه زیر صفردر حال شکار ببینید، اگر مشاهده مارهایی که با پرتاب دقیق زهر به چشم طعمه از فاصله دو متری آنها را هلاک می‌کنند برایتان جالب است،اگر تا کنون خطرناک‌ترین عقرب جهان را که فقط 10 سانتی متر طول دارد ندیده‌اید، اگر مشاهده یکی از کشنده ترین موجودات جهان در اقیانوسها که به اندازه کوچکترین انگشت انسان است شما را هیجان‌زده میکند، اگر می‌خواهید یکی از تیزبین ترین و قوی‌ترین عقابهای جهان که قادر به تشخیص دقیق یک شی دو سانتی متری از فاصله 190 متری است را ببینید، اگرتصور اینکه در استرالیا یک نفر به خاطر حمله شتر مرغ به او جان باخته است برایتان مشکل است،و..... این شاهکار موسسه نشنال جئوگرافیک را تهیه کنید.
اما این همه ماجرا نیست. در این مجموعه تقریباً به همه جانوران مهلکی که تا کنون شناخته شده‌اند پرداخته می‌شود. از خرسهای قطبی گرفته تا انواع کروکودیلها، از انواع مارها و عنکبوتها گرفته تا ماهی‌های زهرآگین، از کوسه ها گرفته تا شیر ها و یوزپلنگها، از مورچه‌ها تا زنبورها، از اختاپوس تا مارهای دوزیست و.....
به آندسته از افرادی که علاقمند آشنایی با ناشناخته های جهان پهناورند توصیه می کنیم این مستند زیبا را خریداری کنند.
اما در یک مجموعه جدا:
بیش از هشتاد دقیقه از فیلم‌هایی که به طور نا‌خواسته از عکاسان ،فیلم‌برداران و دانشمندان نشنال جئوگرافیک ضبط شده است را مشاهده خواهید کرد.صحنه‌هایی مانند:
کوسه ای که به فیلم بردارش حمله می‌کند.
حرکات عجیب و غریب حیوانات مقابل دوربین
چتر بازی که دوربین به او بسته شده اما چتر او باز نمی شود
فیلم‌برداری که با گروهش به افغانستان رفته اند اما ناگهان منطقه آنان محل جنگ طالبان می‌شود و...
مواظب خود باشید!! هیجان 200 درصد است.
این مجموعه در 3 لوح DVD با کیفیت بسیار خوب، قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای پلیر خانگی به زبان انگلیسی عرضه می‌شود.
سه عدد DVD - قیمت 8500 تومان

هیچ نظری موجود نیست: