قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

رمان صوتی IT اثر استفن گینگ




آثار كينگ شامل 40 رمان، بيش از 100 داستان كوتاه، چندين نوول و فيلمنامه و بويژه كتابي كه وي درباره چگونگي نگارش رمان‌هاي وحشت به رشته تحرير در آورده او را به يكي از چهره‌هاي سرشناس ادبيات وحشت مبدل ساخته است و طي اين سال‌ها بسياري از آثار وي حتي برخي از آنها چندين بار به صورت فيلم درآمده است. هم اكنون نيز با وجودي كه آثار كينگ به فراواني سال‌هاي گذشته نيست در آمد سالانه وي در حدود 50 ميليون دلار است.

از اين رو جاي شگفتي نخواهد بود كه بگوييم استفان كينگ نويسندگان و فيلمسازان بي‌شماري را از دهه 70 تحت تاثير آثار خويش قرار داده است بويژه كه هيچكس تا كنون به مانند او نتوانسته رمان ژانر وحشت را كه شكل‌گيري آن به پايان سال‌هاي 60 باز مي‌گردد به چنين محبوبيتي برساند.

بدون اغراق مي‌توان ادعا كرد كه رمان وحشت از سوي خود استفان كينگ تثبيت پايه‌گذاري شده و به نقطه عطفي تاريخي رسيده است. وي در كتابي كه درباره ادبيات وحشت نگاشته است، به‌طور مفصل تكنيك‌هاي ادبي و روانشناسانه به كار رفته در آثارش را توصيف مي‌كند و به تفصيل به بيان تفاوت‌هاي ميان رمان وحشت مدرن كه در اواخر سال‌هاي 60 پديد آمده با نوع كلاسيك آن نوول گوتيك انگليسي (مربوط به آغاز قرن نوزدهم) پرداخته است.

دنياي استفان كينگ، دنياي مرگ و وسوسه هايي جنايي و تنيده از تار و پود رمز و راز است. اين دنيا، دنياي خيال و دل مشغولي هاي نوشتاري اوست كه به داستان هايش رنگ و بويي از واقعيت مي بخشد.

مجموعه صوتی که برایتان آمتده کرده ایم رمان IT اثر Stephen king میباشد. این رمان بیش از هزارو یکصد صفحه است که در 30 قسمت 90 دقیقه ای به زبان اصلی(انگلیسی )تقدیم شما عزیزان می شود.
20 دقیقه اول این رمان را از لینک زیر دانلود کنید:
http://www.zshare.net/audio/671467801e21325d/

درباره این رمان در سایت ویکی پدیا:
http://en.wikipedia.org/wiki/It_(1990_film)

قیمت 5000 تومان

هیچ نظری موجود نیست: