قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

وسایل چگونه ساخته می‌شوند

How it's made
این مجموعه یک مستند فوق العاده جالب از نحوه ساخت وسایلی است که به طور روزمره از آنها استفاده می کنیم.
تمامی مراحل از مرحله تهیه مواد خام تا مرحله بسته بندی و تولید نهایی به صورت تصویری به نمایش درآمده است.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که بعد از گذشت ۹ سال، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند ابتدا در سال ۱۹۹۹ از شبکه Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه های دیگری نظیر Ztélé, The Science Channel, Discovery Science, Discovery Science IT, Discovery Channel Polska نیز پخش آن شروع شد.
در این مجموعه شما با ساخت وسایل زیر آشنا می‌شوید:
چاقوهای چند کاره سوئیسی- پیانو - تانکرهای غول پیکر نفتی - چرخهای سرعتی - وسیله حمل و نقل در مکانهای صعب العبور - اسکی و چکمه اسکی - برش دهنده‌های لیزری - ساخت انواع مجسمه‌های دست ساز- آچار بوکس - کفشهای چرمی - بطریهای آلومینیمی - زنجیر دوچرخه - قاش و چنگال - قلاده گاوها - خودنویس- لیفتر- روغن زیتون.
این مجموعه در یک لوح DVD به زبان انگلیسی و قابل پخش در کامپیوتر و پلیرهای خانگی با کیفیت نسبتاً خوب عرضه می‌شود.
با خرید این مجموعه یک عدد DVD تصویری که شامل دو فایل یکی با عنوان The true story of internet، کاری از شبکه دیسکاوری ساینس(Discovery Science) و دیگری مراحل و مشکلات ساخت پیست اسکی مصنوعی دوبی است به زبان انگلیسی به عنوان هدیه و به طور رایگان برای شما ارسال می گردد. پیست اسکی مصنوعی دوبی یکی از شاهکارهای معماری و مهندسی قرن حاضر است.
قیمت 5350 تومان

هیچ نظری موجود نیست: